I Cloud Media jobber vi alltid etter visjonen vår: Vi gjør deg god. Derfor er det ekstra hyggelig å bli kåret til årets samarbeidspartner for Wallmans Oslo.
Utfordringen var klar da dinnershowrestauranten tok kontakt med oss i fjor vår: Antallet bestillinger fra nettsida skulle opp. For å oppnå det, måtte de øke den digitale synligheten, og få bedre konvertering fra kampanjene og nettsidene.
Siden har vi bistått Wallmans Oslo med SEO-optimalisering, performance, innhold og generell rådgivning, og satt opp et dashbord hvor kunden kan overvåke trafikkutvikling og konvertering.
Gode resultater
Det viser tydelig at arbeidet har gitt resultater:
- Inntektene fra nettbookingen de siste 6 måneder har økt med nesten 24 prosent sammenlignet med samme periode i fjor.
- Gjennomsnittlig ordreverdi har blitt over 17 prosent høyere.
- ROI for annonseringen i Google Ads har økt med 170 prosent.
– Vi har også utfordret Wallmans Oslo til å endre mediespenden til nye plattformer, sier Henriette Danckert-Gram, som er Cloud Medias prosjektleder i arbeidet.
Årets samarbeidspartner
At Wallmans Oslo er fornøyde både med resultatene og samarbeidet, har nå ikke bare blitt sagt. De har også kåret Cloud Media til årets samarbeidspartner, en pris som – selvfølgelig – ble utdelt under det showrestauranten gjør best: Et dinnershow.
– For oss var det en selvfølge at Cloud Media skulle stikke av med prisen som årets samarbeidspartner. De har stilt mannsterke i møter, kommet med mange gode forslag og bistått oss i jobben med å iverksette disse, uttaler Charlotte Hauge, content manager i Wallmans Oslo.
– Cloud Media er profesjonelle, på, løsningsorienterte, positive og svært dyktige i jobben som utføres. Takket være hjelpen fra Cloud har vi hatt en god økning i antall billettsalg og kjennskap i markedet, sier hun videre.
Vi takker for prisen og samarbeidet, og gleder oss til fortsettelsen!
