Podkast
14 jun 2017

#4: Hva virker i kommunikasjon og markedsføring?

Episode 4 av Den store kundereisen.

Vi har dratt ut på ekskursjon! Nærmere bestemt til Talerlistens og Kampanjes heldagsseminar, Hva virker? Effektiv kommunikasjon, påvirkning og rådgivning, på Vika kino i Oslo. Der tok vi fatt i noen av de mest spennende stemmene innenfor markedsføring og kommunikasjon for å høre hva som..ja..virker!

Med hjernetrimmer Frank Wedde i Memolife snakket vi om hvorfor markedsførere først bør gjøre reptilhjernen vår trygg og pattedyrshjernen vår glad for å kunne nå ut med budskapet sitt. Vikki Walle-Hansen fra Opinion A/S tok oss med inn i tenåringsjentenes YOLO-verden der FOMO gjør at de heller mister nattesøvnen enn å gå glipp av siste story i Snapchat. Lise Tangen Hansen i Penetrace utfordret merkevarene på å se forretningspotensialet i det grønne skiftet, og Ingvild Moen fra Resonate og Marie Brudevold fra Gjensidige betrygget oss på hva bedrifter og markedsførere kan og bør gjøre i sosiale medier uten at det lyser putealarm og bare blir flaut.

Har du lyst på mer etter disse lydlige smaksprøvene, kan du finne gjestene våre på:

  • Frank Wedde: www.memolife.no
  • Vikki Walle-Hansen: www.opinion.no
  • Lise Tangen Hansen: www.penetrace.com
  • Ingvild Moen: www.resonate.no el @plosiv på Twitter
  • Marie Brydevold: gjensidigenorge på Snapchat

Har du ris, ros eller tips til gjester? Kontakt oss på fanbrev@denstorekundereisen.no

Episoden er tilgjengelig via Libsyn og iTunes. Du finner Den store kundereisen i din podcast-app.