Skip to content

Blogg

Gode råd trenger ikke alltid å koste noe. På denne bloggen deler vi kunnskap om og erfaringer fra SEO, innholdsmarkedsføring, forbrukerinnsikt og sosial og betalt spredning.

adina broady aasebo berit wattne
Aktuelt
23 jul 2020

Egmont Publishing har kjøpt 50 prosent av aksjene i Cloud Media Service. Det gir oss store muskler til å investere i mennesker, kompetanse og innsikt fremover.

Les mer her
iGpVVHxA

Har du tenkt på at de som roper høyest, kanskje ikke er de som har mest påvirkning? «De stille influenserne», eller Passionistaene om du vil, er forbrukere med store nettverk og enda større påvirkningskraft. Her skal du få lære litt mer om dem, og om hvordan du kan nå fram til dem.

Les mer her
AktueltSEO
4 mar 2019

Å komme høyt opp i de riktige Google-søkene, er den beste markedsføring en bedrift kan ha. Men søkemotoroptimalisering (SEO) kan virke vanskelig og teknisk for mange. Derfor har vi laget en sjekkliste med 10 konkrete punkter som du kan gå gjennom selv.

Les mer her
Aktuelt
7 jun 2018

Den årlige prisutdelingen i Oslo samler merkevareaktører fra Orkla Skandinavia, Baltikum og India til en hyllest av gode vekst- og innovasjonsinitiativ i konsernet. Og det var her, blant 700 deltakere og 250 andre nominerte, at familiekonseptet Plusstid fikk sølv i kategorien «One Orkla».

Les mer her

En av Clouds faste samarbeidspartnere, Trond Lyngbø fra Search Planet, er regnet av Forbes.com som en av verdens 25 fremste SEO-spesialister. Interessen i salen var derfor stor da den blide bergenseren torsdag 11. mai gjestet Cloud Medias femte frokostseminar for sesongen.

Les mer her
SEO
27 apr 2017

Stemmestyrte søk, søk ved hjelp av mobilkameraet og enda større vekt på relevans og kvalitet. Les om tre av årets store trender innen søkemotoroptimalisering.

Les mer her