Innsikt og Innovasjon Adina Broady Aasebø
Adina Broady Aasebø
Partner/Direktør, Innsikt og Innovasjon
adina@cloudmedia.no

Adina er trolig et av Norges mest nysgjerrige mennesker. Ikke nysgjerrig som i å stå med øynene på stilk bak gardina, men nysgjerrig på alle trender og konsumentinnsikter som kan brukes kommersielt – gjennom å omforme forståelsen til implementerbar innsikt og treffsikre strategier.

Adina har ledet og gjennomført flere store og banebrytende forskningsprosjekter, og jobbet med store merkevarer og bedrifter som KappAhl, Volvo, Orkla og Rema 1000. Hun har også skrevet boka «Passionistas», som beskriver urbane bevisste kvinners innflytelseskraft og hva den innebærer for forbruk, ledelse og innovasjon.

Hun tror sterkt på samskapning både i kommunikasjon, produkt og tjenesteutvikling, og har bred erfaring med ulike analysemetoder og innovasjonsverktøyer.