Facebook-annonsering for markedsførere – 25 april 2019

Oppnå bedre resultater for lavere budsjetter i dine neste kampanjer med vårt kurs i Facebook-annonsering.

Annonsering på Facebook og Instagram kan være en effektiv måte å nå relevante kunder – eller et pengesluk med dårlige resultater.

På dette kurset lærer du hvordan du skal legge opp annonsekampanjene slik at bedriften din lykkes. Det har en praktisk tilnærming til annonsering både på Facebook og Instagram.

Kurset inneholder

Vi går igjennom følgende for Facebook og Instagram:

  • Funksjoner og muligheter i Business Manager
  • Annonsering og oppsett av annonser i annonseadministrasjon
  • Hvordan bygge målgrupper på Facebook
  • Formater og plasseringer
  • Optimalisering
  • Smarte tips og triks

Det er lagt opp til praktiske øvelser, du må derfor ha med egen PC på kursdagen, med operativ Business Manager-konto og annonsekonto.

Pris: 4 990,- eks. mva per deltaker – inkludert lunsj, kaffe og snacks, samt kursmateriell med det vi har gjennomgått på kurset.
(NB: Det står at billettene er gratis på Eventbrite hvor dere melder dere på, men det er kun fordi vi ikke ønsker betaling via den siden. Faktura blir isteden tilsendt den e-postadressen som du oppgir i påmeldingen).

Kursholder: Digital rådgiver Madeleine Røsnæs, med lang erfaring innen Facebook- og Instagram-annonsering samt kursing innen temaet. For våre kunder besparer hun ofte store deler av annonsebudsjettet ved å legge opp annonsene på mer effektive måter.

Tid: Torsdag 25. april kl. 09.00 til ca. 15.00 – inkludert lunsj og pauser.

Sted: Cloud Medias lokaler i Sjøfartsbygningen, Kongens gate 6.

 

MELD DEG PÅ HER!

 

 

 

Om kurset

  • Hvordan du finner de gode sakene
  • Hvordan du skriver for Facebook
  • Hvordan du bygger målgrupper på Facebook
  • Business manager for Facebook
  • Powereditor – annonsering og måling av konvertering
  • Formater og plasseringer
  • Optimalisering av annonsene
  • Annonsering på Instagram