Hvem er vi?

Vi spesialiserer oss på innsiktsdrevet markedsføring og leverer treffsikkert innhold som inspirerer, engasjerer og lønner seg! For å hjelpe våre kunder med å oppnå vekst og nye markedsposisjoner, jobber vi helhetlig og strategisk gjennom hele prosessen.

Uansett hva jobben går ut på eller hvem kunden er, går vi løs på oppgaven med ett mål: Å gjøre våre kunder og samarbeidspartnere bedre. Visjonen vår er like enkel som en binders: «Vi gjør deg god!». Og akkurat som bindersen sørger vi for at mottoet står fast, hver dag, i alt vi gjør. Vi gjør hverandre gode gjennom å dele kunnskap, tanker og erfaringer. Og vi gjør kundene og samarbeidspartnerne våre gode gjennom å hjelpe dem til å skape relevant og engasjerende innhold basert på reell innsikt i hvem kundene er og hva de ønsker seg. Vi er heller ikke redde for å utfordre kundene, og søker også å alltid være dønn ærlige om hva vi tenker og hvorfor, og hvordan vi mener at de best kan ta rådene ut i praksis. Bare på den måten kan vi være en virkelig god rådgiver som hjelper våre kunder til å nå sitt fulle potensial.

Hvordan jobber vi?

Innsikt

Vi sørger for at du forstår hva kundene er interessert i, og hvordan du bør snakke med dem i de ulike fasene av kundereisen. Ikke fordi vi leker Nostradamus, men fordi vi har noen av Norges beste hoder innen forbrukerinnsikt og SEO.

Strategi og konsept

Vi bygger bro mellom innsikten og ditt videre arbeid, slik at alle i organisasjonen din har en klar forståelse av hva, hvem, hvordan og hvorfor.

Produksjon

Vi skaper tekster, bilder og video som gjør at leseren tror på deg, liker deg, og vil kjøpe av deg. Alt innholdet vårt er  basert på SEO og optimalisert etter relevante søkeord.

Distribusjon

Vi hjelper deg med å spre budskapet ditt til de rette menneskene enten du vil gjøre det i sosiale medier, på nyhetsbrev eller via målrettede annonser. Det sikrer deg maksimal effekt for pengene, og bedre salg.

Teamet

Vi er en engasjert og kreativ gjeng som gjør alt vi kan for å spille kundene og samarbeidspartnerne våre gode! Dette gjennom å hjelpe dem til å skape relevant og engasjerende innhold basert på reell innsikt i hvem kundene er og hva de ønsker seg.

Berit Wattne

Berit Wattne

Daglig leder

berit.wattne@corecontent.no

les mer

Berit er den som ler høyest og mest av alle i Core Content-gjengen. Heldigvis passer det som hånd i hanske til filosofien hennes. Berit brenner nemlig for å bygge og utvikle miljøer med utgangspunkt i en sterk og god kultur, og elsker å utvikle konsepter og utfordre det etablerte sammen med ansatte og kunder.

Før hun tok over roret for Core Content i 2017, jobbet hun som konsulent og organisasjonsrådgiver med hovedfokus på endringsprosesser, visjons- og verdiprosesser samt coaching av individ og grupper. Hun har også hatt ledende stillinger i mediebransjen og ledet Pure Water i fire år.

Kort fortalt er det som at Berit har visjonen vår, «Vi gjør deg god», tatovert på innsida av pannebrasken – uansett om det er snakk om kunder, ansatte eller samarbeidspartnere. Og hun tror på og lever med en overbevisning om at alt er mulig!

Adina Broady Aasebø

Adina Broady Aasebø

Partner/Direktør, Innsikt og innovasjon

adina@corecontent.no

les mer

Adina er trolig et av Norges mest nysgjerrige mennesker. Ikke nysgjerrig som i å stå med øynene på stilk bak gardina, men nysgjerrig på alle trender og konsumentinnsikter som kan brukes kommersielt – gjennom å omforme forståelsen til implementerbar innsikt og treffsikre strategier.

Adina har ledet og gjennomført flere store og banebrytende forskningsprosjekter, og jobbet med store merkevarer og bedrifter som KappAhl, Volvo, Orkla og Rema 1000. Hun har også skrevet boka «Passionistas», som beskriver urbane bevisste kvinners innflytelseskraft og hva den innebærer for forbruk, ledelse og innovasjon.

Hun tror sterkt på samskapning både i kommunikasjon, produkt og tjenesteutvikling, og har bred erfaring med ulike analysemetoder og innovasjonsverktøyer.

Henriette Danckert-Gram

Henriette Danckert-Gram

Kundedirektør

henriette@corecontent.no

les mer

Boblende engasjement og kreativitet kombinert med stålkontroll og struktur, der har du Henriette. Gjennom yrkeskarrieren har hun jobbet med salg, forretningsutvikling og ledelse/ prosjektledelse i blant annet Aller Media og Pure Water.

Siden hun begynte i Core Content i august 2017, har hun holdt sine stødige sørlandshender på roret i omfattende prosjekter for kunder som Orkla, Telenor, Elektroimportøren og Wallmans. Uansett hvem kunden er, sørger Henriette for en positiv kundereise med effektive prosesser og leveranser, og alltid innenfor tidsramma som er satt.

Rubi Sørvik

Rubi Sørvik

Samarbeidspartner

rubi.sorvik@corecontent.no

les mer

Noen folk har bare blikket og ser klart det vi andre først oppdager når noen forteller oss det. Rubi er en av dem. Hun er en kløpper til å fange opp nye tendenser og trender, og har et skarpt blikk for foto og visuelle uttrykksformer.

Det er en gyllen kombinasjon når hun gjør prosjektledelse for foto- og filminnspillinger, og når hun fletter tekst og visuelle uttrykksformer sømløst sammen til en optimal formidling.

Så har også Rubi en bakgrunn som hjelper: Før hun begynte hos oss, hadde hun vært både innholds- og SoMe-ansvarlig for Kamille, mote- og skjønnhetsansvarlig i Det Nye og redaktør for kommersielle magasiner som Eger- og Steen&Strøm-magasinet.

Serina Rasmussen

Serina Rasmussen

Head of Performance

serina.rasmussen@corecontent.no

les mer

Positivitet og kreativitet kombinert med struktur. Der har du Serina kort oppsummert – og det er egenskaper som kommer godt med når hun sjonglerer SoMe-kampanjer og tester ulike versjoner for å finne den ultimate kombinasjonen.

Hun legger for dagen et stort engasjement for sosiale medier, iblandet mye kunnskap, og er spesielt opptatt av hvordan det visuelle uttrykket i kombinasjon med data bidrar til å gi optimal effekt.

Fra tidligere har hun erfaring fra både mediebyrå og nettbutikk, noe som gjør at hun har god forståelse også for hvordan ting oppleves fra kundesiden.

Kristine Arnesen

Kristine Arnesen

Designer

kristine.arnesen@corecontent.no

les mer

Kristine er en utadvendt og blid bergenser som bruker kreativitet i alt hun gjør, enten det er i jobben som visuell designer eller «DIY»-prosjekter hjemme. Hun er av natur nysgjerrig og elsker nye utfordringer å bryne seg på.

Med en bachelor i multimedieteknologi og design i bunn, gjør Kristine alt fra å bygge websider og utforme grafisk materiell til videoredigering. Og mer kan det sikkert bli. Hun er nemlig alltid ivrig på å lære seg nye teknikker og programvarer.

Stian Nilsen

Stian Nilsen

Google og innsiktsrådgiver

stian.nilsen@corecontent.no

les mer

En selverklært punker, kart-nerd, Donald-entusiast, med samtlige bøker om Hardy-guttene og Bobsey-barna på samvittigheten før han var 10 år, som ikke gav opp drømmen om å bli Batman før i ungdomsskolealder.

Med bakgrunn som analytiker i telekom-bransjen, og markedsansvarlig i plateselskap, sitter Stian på kompetanse som passer godt inn i Core Content. Han er glad i å dykke ned i tall og data for å se etter sammenhenger, og gjøre dette om til nyttig og verdifull innsikt.

Dette kommer godt med når han jobber for å sørge for at våre kunder får maksimalt ut av sin Google-strategi, basert på testing, optimalisering, og faktabaserte veivalg.

Gjermund Glesnes

Gjermund Glesnes

Samarbeidspartner

gjermund.glesnes@corecontent.no

les mer

Før han begynte hos oss, hadde Gjermund laget reportasjer og foto fra 44 land, om alt fra voodooprester i Benin til nyhetssaker og forbrukerstoff om bil, teknologi og helse. Reportasjene hans har havnet iblant annet VGHelg, A-Magasinet, Dagbladet, Vi Menn og Magasinet Reiselyst. Den erfaringen gjør Gjermund i stand til å skrive levende og engasjerende om alt fra gjærbakst til pulsklokker, eller nærlingslivssaker for Vekst i Fredrikstad. Han har tatt en rekke sertifiseringer innen SEO, slik at tekstene når fram dit han vil: til leserne. Han holder også foredrag og kurs om tekst i kombinasjon med SEO.

+ 47 452 14 303

hei@corecontent.no