Skip to content

Innholdsanalyse

Uansett om målet ditt er merkevarebygging eller økt salg, trenger du god innsikt i kundene. Hvem er de? Hva ønsker de? Hvor møter du dem? Og hvordan vil de egentlig at du skal kommunisere med dem?

Innhodsanalyse

Uansett om målet ditt er merkevarebygging eller økt salg, trenger du god innsikt i kundene. Hvem er de? Hva ønsker de? Hvor møter du dem? Og hvordan vil de egentlig at du skal kommunisere med dem?

I Cloud Media jobber vi helhetlig med kundeinnsikt. Det vil si at vi har en stor verktøykasse med alt fra forbrukerinnsiktog trendanalyse til søkemotoroptimalisering (SEO). På den måten kan vi til enhver tid velge og kombinere de metodene som virkelig gjør deg god – og sørger for at markedsføringen din virker.

Kundeinnsikt + SEO = suksess

Det fins mange byråer i Norge som jobber med SEO. Det fins også en rekke innsiktsbyråer. Det unike med Cloud Media er at vi tilbyr begge deler – samtidig. Vår påstand er at det til sammen er dynamitt! Eller kanskje mer interessant for kundene våre: Til sammen gjør det at vi kan hjelpe deg til økt salg og bedre effekt for merkevarebyggingen. Søkeordsanalysen sørger for at du skriver om de temaene som kundene dine er opptatt av. Forbrukerinnsiktensørger for at du bruker riktig språk og virkemidler – slik at du treffer dem i både hjertet og hjernen. Når vi samler disse innsiktene, kan vi legge en innholdsstrategi som virkelig fungerer, og gi råd til hvor og hvordan du best mulig sprer innholdet. Samtidig sikrer vi gjennom grundig web-analyseat nettsidene dine fungerer optimalt, både for kundene og opp mot søkemotorene. For å sikre at den digitale markedsføringen alltid virker som planlagt, og ikke bare etter sporadiske skippertak, tilbyr vi også en SEO-retaineravtale.

Våre eksperter

SEO konsulent Morten-André Mikalsen

Morten-André Mikalsen

Fagansvarlig SEO

Kristine Torgersen

Innsiktsrådgiver

Geir Brå Ellefsen

Digitalsjef